woensdag 3 augustus 2016

Happy Holidays

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een hele eenvoudige kaart zien. Maar door de eenvoud van de kaart komen de mallen zo mooi uit op deze kaart.


Ik heb voor deze kaart warm rood karton gebruikt met daarop wit en het mooie designpapier uit een paperblok van JoyCrafts warm kerstmis 6011/0210.


De mooie nieuwe ovaal mal 6002/0576 heb ik eerst gestanst uit wit. 

6002/0576 Happy Holidays Ovale Hulstmal

Ik heb er ook het mooie kerstrood weer onder verwerkt met een leuk plaatje.


Ook de mooie kerstbloemen uit de serie one of kind 6002/0584 heb ik weer bij deze kaart verwerkt. Een prachtig set om te gebruiken.


Jullie zien het echt een heel eenvoudige kaart, maar ik hoop dat ik jullie wel hiermee heb kunnen inspireren. 

6002/0584 One of a Kind Kerstset

Fijne dag allemaal.


1 opmerking:

  1. Schitterend! Klopt wat je zegt. Soms zijn de kaarten zo bomvol dat je de mooie stansen amper ziet. Hier niet en ik hou ervan!
    Prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen