vrijdag 6 mei 2016

Herfst in Mei

Goedemorgen allemaal,

In Mei denk je niet bepaald aan paddenstoelen... Toch wilde ik jullie deze kaart laten zien.


Als basis voor de paddenstoelen heb ik de blauwe ovaal gebruikt,   Ovaal Franse Lelie (6002/0254). 

6002/0254 Blauw Ovaal Franse lelie

Deze heb ik gekleurd met distressinkt, terwijl het papier nog in de stans zat.


Vervolgens heb ik de paddenstoelenrand (6002/0317) uit 3 verschillende kleuren papier gestanst: wit, groen en rood (met witte stippen).

6002/0333 Autumn Paddestoel en blad

De witte paddenstoelen heb ik als basis gebruikt, daar het groene (uitgeknipte) gras op geplakt en tot slot alle rode kapjes losgeknipt en op hun plaats bevestigd met foamblokjes. Het is een werkje, maar het resultaat is erg leuk!


Uit het stempelset  Autumn (6410/0098) heb ik een passende groet gevonden voor deze kaart.


Tot slot heb ik stippen gezet over de hele kaart, met goud 'Chunky' embossingpoeder.

Hartelijke groeten en een fijn weekend toegewenst!

2 opmerkingen:

  1. Leuk die paddenstoelen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart,het zijn ook super mooie paddenstoelen

    BeantwoordenVerwijderen