donderdag 5 mei 2016

Big Kiss

Goedemorgen allemaal op deze dubbele feestdag!

Ik denk dat de meeste van jullie er vandaag wel op uit zullen trekken. Maar mocht je toch thuisblijven, dan heb je misschien wel zin op aan de slag te gaan met de nieuwste Noortjes.




Ik ben helemaal weg van de blauwe mal met swirls 6002/0537
Voor deze kaart heb ik het dessin papier Budding Spring 6011/0314 gebruikt. 

6002/0537 Noor! Design Blauwe mal met swirls   6011/0314 Paper Bloc Budding Spring
        
 De randjes geruwd en bewerkt met distress inkt.     
       
    
Het plaatje heb ik gemat op cardstock en in het midden van de blauwe mal geplakt. Ook de randjes van de blauwe mal heb ik met distress inkt bewerkt.

  
Op de kleinste mal een passende tekststempel  " Big Kiss" 6410/0317 en daaronder  twee groene takjes van de Vintage Flourishes 6003/0038.

6003/0038 Vintage Flourishes blad 2    6410/0317 Sending Messages Postcard stamps

.Dan wens ik iedereen een hele fijne en gezellige dag toe!

Groetjes Janneke

2 opmerkingen:

  1. Wow Prachtige kaart !!
    Ben helemaal weg van de blauwe mal die is super ,leuk op de kleine mal een tekststempeltje die zal ik meenemen .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen