vrijdag 8 april 2016

Ik ga op reis en neem mee...


Goedemorgen allemaal!

Vandaag krijgen jullie het MDF album te zien.



Het is het autootje van Noor {6200/0168}


 Super leuk om te bekleden met de vellen uit het Cool Dudes blok {6011/0315}.  Zelfs de letters uit het alfabet-blad zijn bruikbaar voor de titel! Netjes uitgeknipt (priegelwerk!!) en geplakt op de banner-stans {6002/0386}




Het voorblad van dit houten album, heeft twee ramen. Daar heb ik foto's achter geplakt.



De binnenkant:






Ik heb veel gebruik gemaakt van de stempelset Life is a Journey {6410/0394}. De banner met stansalfabet {6002/0140}


De wereldbol,





de lamp en de wandelschoenen.


 

De toepasselijke auto-stempel van Joy


en de wielen heb ik versierd met een tandwiel {6002/0287}.


Tot zover dit houten vakantie album.


Ik hoop dat het jullie inspiratie heeft gegeven!

Hartelijke groeten,

3 opmerkingen:

  1. Wauw!!!
    Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Super gaaf gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een geweldig idee! Zo leuk gemaakt! Bedankt voor de inspiratie ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen