zondag 6 maart 2016

Home is Where...

Welkom hier.
Vandaag is het weer aan mij om jullie weer een creatie hier te laten zien.

Under the Sea. ik krijg er maar geen genoeg van. Wat een heerlijk thema. Vorige week ben ik in aanraking gekomen met de Gelli Plate. 
Wilde er eigenlijk helemaal niet aan maar helaas ik ben verkocht.


Wat is dit weer een super leuke techniek. De achtergrond Cirkel heb ik gemaakt met de Gelli Plate. Zoals je ziet is het niet alleen te gebruiken voor de Art Journal. Zeker niet ik heb er ook mijn snijmallen bij genomen. 


Under the Sea serie,super gaaf toch?
Inktvis, schildpad, haai 6002/0497
Zeewier en bubbels 6002/0496
Drijfhout 6002/0495


Voor de achtergrond heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo mask stencil Grunge Dots 470.715.101 met bruine archival inkt de vuurtoren - At the Sea 6410/0345 gestempeld. Deze gedoodled met een witte molotow pen.


Langs de buitenranden van mijn papier weer eens de Doodle borders 6410/0393 gestempeld.


Randen van het papier weer bewerkt met Distress ink of witte gesso van Dutch Doobadoo. Zo krijg je toch een super speels effect op je creatie.


Ik hoop dat jullie bij het zien van deze creatie weer leuke ideetjes hebben opgedaan. Jullie zullen zeker nog meer kaartjes met de Gelli plate van me voorbij zien komen. 

Voor nu wens ik jullie allemaal nog een hele fijne zondag toe.
Lieve groetjes,


2 opmerkingen:

  1. Prachtig, die schildpad is toch leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heel veel mooie details ! Als je dit ziet doet het je dromen aan de grote vakantie hi.
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen