dinsdag 2 februari 2016

Noor! Design Challenge - Februari

Hallo Noor vriendinnen,

Feest bij Joy!Crafts....lekker het hele jaar door. Wat voelt dat fijn dat we hele leuke sets met jullie mogen delen voor geweldige prijzen. Want feesten doe je tenslotte samen. Vandaar dat we ook het logo "Create & Celebrate" bedacht hebben. Met dit logo zullen dit jaar nog heel veel leuke artikelen en sets in de winkels komen te liggen!




Onze allereerste Create & Celebrate set was meer dan een groot succes! Binnen 2 dagen was deze uitverkocht bij de groothandels. Voor de inhoud van de set zijn we een leuke samenwerking aangegaan met Dutch Doobadoo. Zie hieronder nogmaals de inhoud van deze set: 


Voor diegenen die deze set hebben weten te bemachtigen zetten we deze maand een leuke uitdaging uit. De opdracht is: 

Maak een kaart met 
Create & Celebrate Set 
Home Sweet Home

De Noor meisjes hebben voor jullie ook een voorbeeld gemaakt met dit patroon om jullie te inspireren!






Je kunt meedoen met onze challenge tot 29 februari 2016 door je bloglink toe te voegen aan Mr. Linky onderaan dit bericht. Heb je geen blog dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 29 februari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan  maart maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!



16 opmerkingen:

  1. Het is zo'n leuke set. Ik heb de volgende set ook al besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, ik wil graag meedoen met de challenge maar zie de link naar Mr. Linky er nieet bij staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan ik die 2e set ook bij de Hobbywinkel bestellen. Daar ben ik donderdag ivm een workshop van Ineke Bezemer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neem even contact op met de winkel Leny dan kunnen ze je hier vast mee verder helpen.

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie ook geen linky staan pnderaan dit bericht helaas
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Jolare, nou ik heb mijn kaartje geplaatst.
    Fijne zondag.....Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hebben hele mooie voorbeelden gemaakt. Ik heb mijn kaartje ook geplaatst. Door de mooie mal was dit leuk om te maken. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op het nippertje zag ik deze superleuke challenge, ik zie dat ik per ongeluk eerst een al ouder kaartje heb geplaatst, misschien kun je die weg halen? Het zijn allebei kaartjes met de supergave C&C set!!! Wat ben ik er blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan vegeet ik nog om te zeggen dat ik jullie kaarten ook zo enorm inspirerend en leuk vind, dat sleetje!!! GEWELDIG, dat ga ik zeker onthouden voor de kerstkaarten straks!

      Verwijderen
  9. Ik kom ook nog eventjes meedoen .
    Een superleuke mal .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk pakket om mee te werken, heb mijn link toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen