zondag 29 november 2015

Warme Wantjes

Hallo allemaal,

Tja, het zit er weer aan te komen. De winterse kou met misschien wel sneeuw en ijs. Wat is er dan lekkerder om je op te warmen met een lekkere warme drank. De serie winter wishes past daar dan perfect bij en heb ik gebruikt bij mijn creatie die ik je vandaag wil laten zien.


Ik heb gekozen voor het design papier van mijn favoriete lijn. Het paperbloc "Shabby Christmas"  6011/0319. Hiermee heb ik de want van Doobadoo bekleed. 

6011/0319 Paperbloc Shabby Christmas

Van 1 kant van de want heb ik het bovenste deel afgesneden en dit is de pocket  geworden waar een zakje poeder in kan voor die warme drank.


De schaatsjes 6002/02055 passen mooi in de hoek die ik samen met een strik van juttetouw heb opgeplakt. Helemaal bovenaan de want heb ik de ijspegel rand 6002/2036 geplakt.


En bij mijn gebruikelijke bloemen heb ik de takjes geplakt die ik gestanst heb met de vintage flourishes  6003/0059 en 6003/0060. Ik vind dit prachtige takjes die ik graag gebruik.  Ook leuk om er een rode parel op te plakken bij een kerstcreatie.


De tekst "Winter Wonderland" van de sending messages clearstempelset  6410/0338  heb ik op Kraft papier gestempeld met Versamark en hier lichtblauwe embossingpoeder overheen gestrooid. Dit vervolgens met de heattool verhit en als een banner uitgesneden. Met een plaatje van ijsberen en een wit kantje langs de rand van de pocket is dit een leuk aardigheidje om tijden de koude dagen te versturen.

6410/0338 Sending Messages Banner tekst            6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)

Ik hoop dat je er wat inspriratie van hebt gekregen, en ik kan je al verklappen dat ik nog zoiets gemaakt heb voor een totaal andere gelegenheid. Maar dat is voor later,

Ik wens je een fijne dag verder en graag tot de volgende x,


3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er warm en knus uit...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt, top
    gr Emma
    PS: Bij deze wilde ik toch nog effe een vraagje stellen, heb nu al een week geleden het patroontje per mail aangevraagd uit de laatste Noor Design magazine en tot heden nog niks ontvangen? Ik had per e-mail , zoals gevraagd wordt, het patroontje voor de Merci en Thee doosjes kaart aangevraagd, heb ik iets verkeerd ingevuld mss?, zal bij deze nog es een mail sturen, alvast bedankt , vdkemma@gmail.com
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi echt heel mooi staat deze ook op you tube heb gekeken maar ben hem niet tegen gekomen bedoel je dat je de want 2x uitgeknipt hebt en dan de bovenste door de midden gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen