dinsdag 14 juli 2015

Winter Wonderland Mini album

Vanwege het 11 jarig bestaan van mijn club, had ik een mini album worshop gemaakt. Natuurlijk mogen daar de nieuwe Noor! winter stansen niet bij ontbreken. Jullie snappen wel dat ik helemaal uit mijn dak ging toen deze binnen kwamen!

Het messy album bestaat uit 3 loonzakjes, een fruitzakje, een gondeldoosje, en een blokbodemzak en 6 grote tags.


Ik heb het album in winterse sferen gemaakt met het nieuwe Shabby Christmas papier blok! De nieuwe half ronde ster mal doet het natuurlijk perfect in wit op een winter tafereeltje.


Zoals altijd bij mij worden de albums wat dik! Kan er niets aan doen maar stop er nou eenmaal graag van alles op en aan...


Op de tag heb ik de bingo kaart stempel weer eens gebruikt. En de maand stempels zijn echt een aanwinst voor Noor want daar kun je eindeloos mee werken.


Omdat het albumpje 6 pagina;s heeft kon ik heel veel Noortjes gebruiken dus ook de oudere onder het stof vandaan gehaald!


Ook de eerdere tekst stempels komen nu weer van pas!


De bomen passen geweldig bij de rendieren! Je kunt nu nog leuker tafereeltjes maken op je projecten.


Ook de nieuwe blauwe mal natuurlijk gebruikt Deze keer gewoon een envelopje ertussen geplakt.


De ronde tekst is ook een oudere stempelsheet maar blijft toch gaaf!




Ik vond de santa's suit wel erg leuk op de postcard stempel en met de bijpassende tekst Santa Claus is coming to town! Met structuur pasta wat wits hier en daar aangebracht.


En oooh die nieuwe sneeuwvlok is toch echt een blikvanger! Die zul je nog veel op mijn projecten gaan zien want ik ben echt vlieft!


Ook de kant en klare teksten van Dutch Doobadoo  zijn ideaal in albumpjes. Hier in combinatie met 1 van de nieuwe sneeuwvlokken.


De vlaggelijn bestaat eigenlijk uit 5 vlaggetjes maar ik heb er 1 afgeknipt en daar het woord X_Mas op geplakt. 

De kaarsjes in een bloementoef gezet en lichtjes met bruine inkt bewerkt.


De vierkante blauwe mal heb ik gestanst en de helft er maar van gebruikt. Op de tag ook nog 1 van de nieuwe kleinere sneeuwvlokken gebruikt met een plakparel in het midden!



Ook de perkament rol kon hier mooi bij geplakt worden. Die verveelt me nooit.


De schaatjes ook licht met inkt bewerkt en ja toch nog een keer de ster stans gebruikt.


Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze blogpost. Ik heb heel veel Noortjes gebruikt, was te veel om stuk voor stuk op te noemen!

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen:

  1. Fantastisch!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow ik blijf maar kijken naar al deze bladzijden en wat heb je dit weer schitterend mooi gemaakt.
    Inderdaad lekker veel noortjes zitten erin. Een waar pronkstuk.

    BeantwoordenVerwijderen