vrijdag 24 juli 2015

Winter Holiday

Ik heb deze keer een holiday vakantie koffertje gemaakt met het nieuwe chabby christmas papier. Het blokje is half Juni uitgekomen en ikke natuurlijk al helemaal in mijn sas!

Het koffertje heb ik uitgesneden uit kraft papier  en de riemen eromheen met de hand uitgesneden en met de buckles vast gezet.


Aan de zijkant heb ik de ster border een gedeeltje geplakt.De slee heb ik uit wit papier gestanst en heb met structuur pasta wat sneeuw eronder gemaakt. 

6002/2042 Noor! Design Winter Wishes Circle Stars

De ronde sending messages gestempeld en uitgeknipt en daar het Holiday woord een beetje half over heen geplakt.


Hier heb ik de handschoenen met een wit flossdraadje vast gezet. Ook weer een sending message gestempeld en uitgeknipt. De handschoentjes hebben een bont randje gekregen door funflock.

 

Op de achterkant een achter grond message gestempeld met een andere eroverheen met iets donkerder inkt. De postage weer uitgeknipt. Aan deze zijkant heb ik received zo gestempeld en de andere 2 weer uitgeknipt en de bovenste met foam opgeplakt om diepte te maken.


Boven op de koffer heb ik een klein bloemtafereeltje gemaakt met zelf gemaakte oprol bloemen en denneappels. Een paar sneeuwballen er bij en ook weer een uitgeknipte sending message ertsuuen geplakt.

  6002/0348 Blauw Labels & Tags label 1

Om het hengsel van de koffer heb ik een witte label gestrikt met touw en daar in ( nieuwe) winter tekst op gestempeld.

6011/0319 Paperbloc Shabby Christmas

Dit is het gave papierblok waar ik het over had en welke is gebruikt heb. Te leuk toch ?

Groetjes,



4 opmerkingen: