woensdag 15 juli 2015

Walking in Winter Wonderland

Goede morgen blog vriendinnen,

Vandaag ga ik jullie mijn variant laten zien op de waterval easelkaart met verborgen tekst, die we op de Noor vriendinendag gemaakt hebben. Zo zie je dat je met dezelfde workshop totaal andere creaties kunt maken.


Ik heb gekozen voor het winter thema, om jullie iets verkoeling te geven met deze warme temperaturen. Misschien wel vroeg, maar met je kerst / winterkaarten kun je niet vroeg genoeg beginnen.


Met het nieuwe paperpad van Noor! maak je de mooiste winterkaarten. Ook de serie Winter Wishes en Happy Holidays passen er perfect bij zoals je ziet.

 

De tekst heb ik gestempeld met de transparante inkt van versa mark, daarna heb ik er witte embossingpoeder over heen gestrooid en vervolgens verhit met een heattool.


 De sneeuwsterren heb ik gestanst uit wit glitterpapier voor een leuk effect. Op de roosjes heb ik wat witte gesso gesmeerd en daarna wat ijskristal erover heen gestrooid voor een leuk winters effect.

6002/2036 Winter Wishes Icecles  6002/2033 Winter Wishes Tekst Winter   6410/0104 Winter Wishes Stempeltekst

Nu hebben we met de kaart ook een challenge bedacht omdat het wel een leuk model is. Met de challenge kun je natuurlijk ook een leuke Noor! prijs winnen. Hoe je mee kunt doen lees je hier.

Noor! Design Challenge

We hopen dat jullie allemaal mee doen! Veel succes er mee en ik ben erg benieuwd naajullie kaarten.

Groetjes Miranda Bouhof

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



4 opmerkingen:

  1. Schitterend in zachtblauw!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige easelkaart en zo leuk hoe de hertjes er staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart prachtige bewerkt en gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een super mooie kaart. Echt prachtig gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen