zondag 5 juli 2015

Tulips for You

Ik ben helemaal weg van de Silhouette Stempel van Noor!  Dus ook van deze gave tulp stempel met script.

Deze keer heb ik de stempel niet ingekleurd maar met Paper Peacing gedaan. Hier bij wel de achtergrond met inkt bewerkt. En de randen heb ik oud gemaakt met bruine inkt.


Als basis heb ik het Shape Art label van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik nagetekend en geknipt uit kraft papier. Het designpapier komt van het Floral papierblok.



Daar heb ik verschillende stansen bij verwerkt zoals de vlinderrand met losse vlinders en de blauwe cirkel mal.



Onderaan nog een tekst mal om de label compleet te maken. Bovenaan een gaatje met daar door heen een lintje en was sisal touw.

6410/0341 Silhouettes Flower Script

Zo zie je dat je stempels eigenlijk ook op andere manieren kunt gebruiken. Dat het niet alleen inkleuren hoeft te zijn.

Tot de volgende keer,
Groetjes
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




3 opmerkingen:

  1. Ontzettend gaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad ook eigeel mooie manier om deze stempel te gebruiken.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen