maandag 6 juli 2015

Tropical Summer


Hallo allemaal, 
Bleghhh na de mooie lente dagen  was het maar grijs en druilerig toen ik dit kaartje maakte. 
Toch had ik zin in de zon en zou wel naar dit eilandje willen vluchten haha helemaal alleen met een lekker boek ! 

 De basis van mijn boek is gemaakt met de boek shape mal van Dutch doobadoo en de palmbomen is een plaatje van internet gewoon uitgeprint. 


Ik heb verschillende lagen gemaakt met de mal om zo bladzijdes te maken.  De bladzijdes heb ik gemaakt met kraft en design papier uit het blik botanical van Noor!   

6011/0313 Paperbloc Botanical

Achter mijn kaart zit de basis van een easel card van 10 cm breed. Zo blijft het boek goed staan. 

 De fruit border is deze maand nieuw van Noor design en je kunt er vele kanten mee op. Ik heb de rand eraf geknipt en de fruitdelen los gestanst in diverse kleurtjes papier.

6002/0371 Summer Lovin tropical fruit

Daarna alles weer op de rand geplakt. Ziet het er niet vrolijk uit ?


 Hier zie je hoe leuk de rand uitkomt op je werk. Je krijgt er gewoon trek in haha. 


 Mijn afdrukje heb ik uitgeknipt en tegen het boek aangeplakt. Uiteraard is ze weer ingekleurd met sennelier. 


Hiet nog een close up van het fruit en je ziet nog net een stukje van de geweldige tekststempel uit de summer love collectie van een tijdje geleden. Zo leuk dat oude en nieuwe producten  zo goed combineren.

6410/0097 Summer Lovin Stempelset Tropical Summer

Tot de volgende keer,
groetjes





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: