zaterdag 18 juli 2015

There's snow friend like you

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag weer een nieuwe creatie voor jullie. Ik ben de laatste tijd druk bezig geweest met alle nieuwe artikelen van Noor! Design van de maand juni, dus jullie zijn voorlopig niet van mij af hoor.

Ik krijg het nu gelukkig weer ietsie pietsie rustiger, dus ik ga even genieten van het mooie weer, want volgens de voorspellingen krijgen we een hitte golf en ja .... dan is het hier boven op zolder niet te harden.


Deze keer heb ik een kaart gemaakt van 17 x 10 cm. Ik ben begonnen met roze karton, hierop wit karton en vervolgens het design papier. Het design papier komt uit het nieuwe papierblokje van Noor! Design, Shabby Christmas.

6002/2042 Noor! Design Winter Wishes Circle Stars

Rechtsboven heb ik de prachtige ster gedaan. Het plaatje is van Hobbyvoordelig. Deze heb ik gemat op een stukje kraft karton, ik heb heel subtiel een beetje witte gesso aangebracht op het kraft karton. Over het plaatje heb ik de nieuwe stercirkel gedaan. Op deze rand heb ik enkele plakparels geplakt.

 6002/0358 Blauw 8punt stencil

De tekststempel is komt uit de serie Winter Wishes Stars, ik heb hiervoor Archival, kleur Watering Can gebruikt. Deze kleur vind ik er zelf heel mooi bij passen, zwart zou nu veel te hard zijn. Verder heb ik nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gebruikt en een stukje verbandgaas.

6410/0124 Winter Wishes Clearstamp Stars

Onder het bloementoefje heb ik een vintage flourishes gebruikt en wat natuurlijk materiaal. 
Verder heb ik de kaart rustig gehouden.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie ook weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: