donderdag 9 juli 2015

Sweet Girl

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met de leuke malletjes uit de Berry Sweet serie. Zijn jullie ook zo dol op deze serie ?


Ik heb een dubbele kaart van kraftkarton gebruikt (11 x 17 cm) Het leuke designpapier uit het mooie blok past zo ontzettend leuk bij het plaatje.


De kersen heb ik glimmend gemaakt door modge podge 3 dimensionaal te gebruiken. Het geeft zo'n leuk resultaat en je wilt zo in de kersen bijten. De tekst schatje is een malletje van JoyCrafts stencil 6002/0442.


Dit was mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Tot de volgende keer,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: