donderdag 23 juli 2015

Sweet Fairy Garden

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie het super leuke nieuwe garden  tafereeltje van Noor design gemaakt. Met het prachtige paper pad  Berry sweet heb ik het mdf beplakt. 

Ik gebruik hier altijd de Dutch doobadoo lijm voor omdat dit zo mooi glad opdroogt. De kruiwagen van de set heb ik met het wood blok beplakt. Dit is echt zo,n must have want je kan het overal mee combineren.


Ik heb stempeltjes van Penny black gekleurd met sennelier. Deze schatjes vond ik perfect passen in mijn tuintje. Ze passen perfect in mijn tuintje.


Nadat ik het mdf helemaal beplakt had heb ik de randjes afgewerkt met de witte gesso Van Dutch doobadoo. Achter de kruiwagen het ik de border lady bug gebruikt van Noor en zo vond ik het erg leuk hier en daar wat houten lieveheersbeestjes te verwerken.

 

Deze maand zijn ook nieuw in de Noor collectie de suf flower stansjes. Deze kun je natuurlijk geel met een bruin hartje maken. Maar stans je ze wit met een geel hartje dan heb je een margrietje. Hoe leuk is dat 

6200/0166 MDF set Berry Sweet


Noor design heeft  zoveel mooie takjes in het asortiment dat je op je werk echt een tuin kunt maken door verschillende takjes in verschillende tinten groen te combineren.

Ik hoop jullie weer van wat inspiratie te hebben voorzien.



 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: