maandag 13 juli 2015

Summer Time

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal trots dat ik deze maand Gast mag zijn bij Noor! Design, helemaal blij dat zul je begrijpen.

De eerste hitte golf hebben we er deze zomer alweer op zitten. Wat was het warm! Hoe lekker is het dan om buiten in de schaduw heerlijk aan het knutselen te zijn met deze zomerse kaart.


Het is een easelkaart met een opstaand randje, zodat je de golven zo op een 3D manier laat uitkomen. De serie Summer Lovin is zo leuk op een zomerse kaart. Niet alleen de fruitrand maar ook de schattige slippertjes.


 De slippertjes heb ik ingekleurd met de kleine inkt blokjes van Tim Holz. Tip: Be-inkt een stukje foam, daarna ga je met de foam je stansje in kleuren, terwijl deze nog in de mal zit.


 De fruitrand heb ik meerdere keren uitgestanst in verschillende kleuren  en daarna op elkaar geplakt.


De cocktails heb ik ook ingekleurd met de kleine inkt blokjes van Tim Holz. Verder diverse stansen van de serie Under the Sea. Daar kan ik mee blijven werken. Ze zijn ZO leuk!

6002/0177 Summer Lovin Slipper     6002/0371 Summer Lovin tropical fruit     6002/0388 Summer Lovin cocktails

Nu gaa ik verder met mijn volgende project. 

Zomerse groetjes,
Miranda Bouhof

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: