vrijdag 31 juli 2015

Schatje

Ooo wat leuk he die nieuwe stansjes van Noor! dat kersje en die fruit rand. Ik heb als basis een dutch doobadoo mal gebruikt gewoon omdat ik de borders van Noor dat zo leuk uit vind komen. De vlinder een beetje bovenin  en de fruit border heb ik deze keer door midden gesneden en aan beide kanten van het plaatje geplakt. Met rode panpastel heb ik de mal ingekleurd.


Trouwens dat plaatje komt uit een nieuw bijpassend paper & picture blokje en met die meloen in haar mond zo leuk bij de fruit rand toch!Die heb ik trouwens op een sierlijke blauwe mal geplakt die ik uit kraft papier gestanst had.

6002/0371 Summer Lovin tropical fruit      6002/0454 Berry Sweet Cherry

De zonnebloem heb ik op het strikje van lint geplakt  en het geheel op een stukje kant geplakt. Het woord schatje is een nieuwe mal van Joy! crafts en vond ik zo cute. De kersjes heb ik met  modpodge behandeld voor het glanzend effect.

6011/0316 Paperbloc Berry sweet 6011/0059 Paper & Pictures Summer Lovin

Nog wat vlinders voor een 3 d effect met wat pareltjes en er is weer een kaartje geboren. Het papier is natuurlijk het blokje Berry sweet wat lekker kleurtjes heeft.

Tot de volgende keer,
Groetjes


3 opmerkingen: