woensdag 8 juli 2015

Relax

De nieuwe spulletjes van Noor kwamen binnen en dit mdf setje moest gewoon meteen gepimpt worden met de nieuwe stansjes "Berry Sweet". Geweldig leuk en geeft meteen een zomers gevoel.
Ook het bijpassende paperpadje is helemaal top erbij!


Ik heb eerst de mdf delen in de gesso gezet en toen het droog was begonnen met het beplakken ervan. Daarna de indeling in het bodem(ook ingesmeerd met gesso) gedeeltje bedacht en nog maals de randen met gesso ingesmeerd.

6200/0166 MDF set Berry Sweet

De border heb ik 5 keer gestanst en om de bodem heen geplakt. Het is ff een werkje maar met goede lijm prima te doen.  De bodem heb ik helemaal bedekt met groen mos en wat takjes her en der en toen begonnen met het stansen van de sherry;s aardbeien blaadjes  zonnebloemen en toen maar plakken.

  6002/0453 Berry Sweet Strawberry

De zonnenbloemen wat opgebold zodat er diepte in komt:

  6002/0452 Summer Lovin zonnebloem

De cherry's heb ik met glossy bewerkt zodat er een glansje op is gekomen. De kleine witte bloemetjes heb ik los geknipt en her en der geplakt. Ik vond in mijn prikbord nog  lieveheerstbeestjes prikkers en daar heb ik het naaldje van afgeknipt en de rest  opgeplakt.

  6002/0454 Berry Sweet Cherry

Boven op de kruiwagen heb ik natuurlijk materiaal geplakt met daartussen wat bloemetjes en cherry;s
Vam Dutch doobadoo heb ik het hekje in het mos vastgezet en met letterstickers het woord summer opgeplakt.

6011/0316 Paperbloc Berry sweet

Dit is het Paperbloc Berry Sweet wat ik er voor gebruikt heb. Geweldig toch ?

Tot de volgende keer,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: