woensdag 1 juli 2015

Noor! Design Bloghop - Just Married

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de serie "Just Married"  eens uitlichten.


Voor trouwkaarten zijn deze mallen ideaal. Om je uitnodigingen zelf te maken maar ook om het bruidspaar te feliciteren. We hebben een leuke serie er voor in de Noor! collectie. 

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 juli t/m 3 juli langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 

6002/0421 Noor! Design Blauw Rechthoek frame + inhoud

Hier alvast wat sneaks van de creaties die er voor jullie gemaakt zijn. Wil je meer zien, hop dan even langs de blogs van de meiden. Je start met hoppen bij het blog van Astrid.







We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. Heel veel plezier!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



18 opmerkingen:

  1. Ik ga ervoor, voor zo'n mooie mal...dus ik hop gesellie mee...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik waande me even terug naar mijn eigen dag vol romantiek, nu bijna 10 jaar geleden...:-)
    Geweldige liefdevolle kaarten, dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke bloghop, weer veel inspiratie op gedaan. Leuk om zoveel mooie mallen bij elkaar te zien. Super dames.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe gezellig mee. Ik vind dit een super mal om te winnen.
    Prachtige kaarten hebben jullie gemaakt dames!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb heerlijk mee gehopt en genoten van jullie inspiratie kaarten, prachtig hoor dames

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb genoten van deze bloghop wat een mooi,s en wat kan je veel met deze prachtige mallen ik wil wel een kansje wagen om ze te winnen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een diversiteit weer. ik sta elke keer versteld van al die mooie creaties die de dames uit de hoge hoed toveren.
    We kunnen weer genoeg inspiratie opdoen. Grote complimenten voor al de dames

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb alle kaarten gezien, ze zijn allemaal super mooi. Ieder keer weer wat nieuws te bedenken!!!

    Groeten Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende creaties, was weer een erg leuke hop

    Huggsss, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb even rond gehopt en wat heb ik mooie creaties gezien, weer veel inspiratie opgedaan
    dank je wel dames , heerlijk zo een bloghop met dit warma weer
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker gehopt en veel leuke creaties gezien. Krijg je weer voldoende ideeën van! Complimenten aan alle Noor-meisjes!
    En de nieuwe mal is weer geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lekker overal langs gehopt met dit warme weer. erg leuke creaties gezien allemaal heel verschillend. heb wel weer wat ideetjes opgedaan
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb gewoon geen tijd meer om te gaan werken met al die inspiratie
    bedankt meiden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a gorgeous die! I love all my Noor Design dies...they cut beautifully!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben deze tropische dag goed bgonnen door lekker rond te hoppen. Wat een mooie en vooal diverse projecten hebben jullie laten zien. Voor iedere smaak zat er wel iets tussen. Prachtig gedaan meiden, bedankt voor de inspiratie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke bloghop, nu nog een airco in mijn hobbyhok en dan komt het dit weekend wel weer goed met al die leuke ideeën die jullie ons weer aandragen
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. great showcase from the DTs, love the new wedding theme dies!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk een bloghop daar krijg je weer nieuwe inspiratie door en die heb ik ook nodig met het warme weer.

    BeantwoordenVerwijderen