dinsdag 7 juli 2015

Liefs

Hallo allemaal,

En label dit keer met hele lichte kleurtjes. Heerlijk pastel tinten, ik hou daar wel erg van. Ik heb de vierkante blauwe stans op de punt gebruikt. Deze heb ik op een label, voorzien van design papier geplakt.


Op de vierkante mal heb ik nog weer een vierkantje van designpapier geplakt. Daarop een doily  met daar weer op een magnoliaatje. Ingekleurd met Sennelier.


Het woordje "Liefs"  vond ik wel heel passend bij dit plaatje. Dit heb ik uit designpapier gestanst en vervolgens op blauw papier gemat.

6002/0297 Hoera

Verder heb ik het label heel eenvoudig gehouden en er alleen nog wat bloemen en blauw raffia lint op verwerkt.

Tot de volgende keer,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: