woensdag 29 juli 2015


Hallo lieve lezers,

hebben jullie hem al gezien ? De prachtige blauwe mal. Bij de prachtige ronde mal zit ook een opengewerkte bloem. Ik heb de bloem een aantal maal gestanst en ze met een brad op elkaar gemaakt. Als je goed kijkt zie je dat er ook stukjes tule tussen zitten.


Ik heb twee soort gelijke kaarten gemaakt met zo goed als de zelfde materialen. De basis van de kaarten is wit cardstock en heb deze beplakt met diverse velletjes uit het prachtige paper pad  Sea shore van Noor design. 

 6002/0460 Blauw Cirkel met Bloem

Ook de prachtige teksten zijn uit de Noor seashore collectie en ik heb ze gestempeld met zwarte
Memento inkt. Deze inkt vind ik persoonlijk erg fijn werken en geeft super strakke afdrukjes!


De tweede kaart heb ik vierkant gemaakt en hier heb ik uit zwart cardstock de nieuwe blauwe mal gestanst. Is hij niet prachtig ? Ook hier heb ik weer een tekst op gestempeld met het Sea shore  stempelset. Rond om de teksten en de de mooie bloemen heb ik allemaal natuurlijke materialen gebruikt zoals, touw, visnet, parels en schelpjes.

6410/0360 Stempelset At the Sea Teksten

Ik hoop dat jullie de kaarten leuk vinden, tot de volgende keer! 





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



4 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren en details.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vind ik ze, dit is zo'n mooie lijn. Je kunt er zoveel verschillende kanten mee op! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kaarten en mooi ook dat ribbelkarton erbij.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen