maandag 27 juli 2015

Especially for You

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje voor Noordesign, mijn gastdt kaart. Die thee serie is toch geweldig he ,je kan er zoveel kanten mee op. Ik heb gekozen voor een grote vierkanten kaart, ongeveer 15cm x 15cm , roze cardstock als de basis. Een paarse vel uit het blokje Paperbloc Afternoon Tea gehaald op maat gemaakt en de randen oud gemaakt met een distress tool.


Zo ben ik uit het blokje Paperbloc Afternoon Tea de kaart gaan op bouwen en ook bij elk papiertje de distresser erlangs voor een geraffelde look.

6011/0077 Paperbloc Afternoon Tea

Een ovaal uit grote 6002/0304 Blauw Ovaal stans gestanst, hierop heb ik het ingekleurde stempel afdrukje op geplakt, met wat 3Dkit voor een diepte effect op de kaart. Het stempeltje is van de Papernest Dolls ,Fairy Emma with Tea


Naast het afdrukje heb ik de leuke  Afternoon Tea Rand met kopjes/theepotjes stans gebruikt.
Deze meerdere keren uitgestanst en geembost. Zo de stukjes op elkaar geplakt voor een aangekleed effect.


Met de Blauw rand bloem geschulpt stans de bovenkant van de kaart versiert. Deze ook twee keer gestanst en achter elkaar geplakt.


Verder heb ik de kaart afgemaakt met Stickles stardust op de vleugels en kopjes. Een kantje met daarbovenop een parel snoertje.

6002/0398 Afternoon Tea Rand met kopjes/theepotjes

Groetjes en xoxo 
Christa

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




2 opmerkingen: