zondag 26 juli 2015

De Herinnering Blijft

Hallo allemaal,

Tja, het leven bestaat uit leuke maar ook minder leuke dingen. Je kan dit natuurlijk ook combineren door voor de minder leuke dingen je leuke hobby te gebruiken. Zo heb ik een condoleance kaart gemaakt waarbij ik dit dus gecombineerd heb.  


De basis is een zwarte kaart van 15 x 15 cm. Daarop een witte kaart van 14,5 x 14,5 cm. De volgende is een bruine van 13,5 x 13,5cm dan een witte van 13 x 13 cm, een zwarte van 12,5 x 12,5cm en daarop een bewerkte witte van 12 x 12 cm. De bewerkte kaart heb ik eerst voorzien van wat zwarte Bistre.

6410/0095 Silhouette Wild Flowers

Daar heb ik met Versamark inkt een stempel gezet en die bestrooit met zwarte embossingpoeder.
Door dit met een heattool te verhitten krijgt het een mooie zwarte laag met een klein glansje.
Als extra heb ik er met zwarte stempelinkt nog een vogel bij gestempeld. 


Tussen alle lagen papier heb ik nog de mooie rand stans verwerkt. Deze heb ik uit bruin Kraft papier gestanst. Als laatste nog een passende tekst die ik op een soort banner heb geplakt. Als finishing touche nog een paar witte streepjes op de bloem blaadjes.

6410/0012 Stempelset Condoleance A6

Dit is de tekststempelset die ik gebruikt heb. Mooie, toepasselijke teksten voor een condoleance kaart. Het doet goed om een zelfgemaakte kaart te ontvangen in een moeilijke tijd.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen:

  1. Een stijlvolle kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart.
    Een zelfgemaakte kaart wordt altijd gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart.
    Een zelfgemaakte kaart wordt altijd gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen