maandag 20 juli 2015

Congratulations

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje die ik voor mijn nicht gemaakt heb , zij werd 19 juni 50, dus ik wilde een leuke kaart voor haar maken. Ik ben begonnen met het witte cardstock te snijden , en heb er een lange kaart van gemaakt , 19cm bij 12cm.

Vlinders doen het altijd goed dus een setje vlinders gestanst uit 6002/0389 Blauw Rand vlinders, beetje geembost en beïnkt. Voorzichtig tussen het papier geschoven 


Een 50 gemaakt met de Dutch Doobadoo shapemal,470.455.003 Dutch Stencil Art Cijfers , in twee kleuren papier opgebouwd. De randjes zijn geraffeld en ook beïnkt. Deze 50 op de nieuwste  6002/0460 Blauw Cirkel met Bloem geplakt, zo geeft dat een sierlijk effect.

  6002/0368 Blauw Rozenhoek

Ik heb iets de rozen die ik van stans 6002/0368 Blauw Rozenhoek, over de 50 laten komen. De rozen ook in twee kleuren papier opgebouwd en de rozen met wat stickles bewerkt voor het extra glimmertje erin. Wat hele kleine laser art vlindertjes van Dutch Doobadoo op de rozen geplakt.


Ik vond achter de foto zo kaal en met veel schuiven vond ik dat de gave 6002/0451 Blauwe mal Viewmaster het mooiste erachter stond. Ik heb er nog wat kleine pareltjes erop geplakt.

  6002/0451 Blauwe mal Viewmaster

Een paar leuke teksten en wat pareltjes om de kaart zo af te maken. Toch een mooie SARAH kaart geworden .

XX Christa

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen:

  1. Een bjoetie, mooi met die grote cijfers erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi zeg. Zal je nicht wel bewaren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen