zaterdag 11 juli 2015

Berry Sweet

Hallo allemaal, 
  Ze liggen weer overal in de supermarkten en nu dus ook in de hobby winkels.  De zomer koninkjes! Naast de super schattige kersjes zijn er ook  aardbeitjes in de Berry Sweet collectie. 

Ik kon het weer niet laten en heb er een gezellig setje mee gemaakt als kadootje. Want ik ben dol op kadootjes maken!



Aan de grote aardbei kaart heb ik een label gemaakt met een stansje van Noor design en heb daar een tekst op gestempeld. 

6002/0453 Berry Sweet Strawberry

Uit rood cardstock heb ik alle aardbeitjes gestanst en de bijbehorende blaadjes uit fris groen.


Het doosje in de vorm van de aardbei is een box mal van Dutch doobadoo. Deze mallen zijn zo handig in gebruik. Ook daar hangt weer een label aan met tekst en aardeitjes. 


Erbij heb ik nog een kaart gemaakt met een schattig afdrukje van Mo Manning wat ik heb ingekleurd met Sennelier. Voor de randen heb ik de mooie rand stans gebruikt met zwart cardstock. 


Wat zijn ze schattig gedetaileerd de aardbeitjes met die kleine hartjes eruit! Deze schatjes zijn zeker weer favorietjes bij mij! 


Hier en daar een bloemetje en een toefje mos maakt het helemaal af.

6002/0357 Blauw Rand

Tot de volgende keer!





   

6 opmerkingen: