woensdag 22 juli 2015

At the Sea

Hallo allemaal,

Er waren al leuke stansen uit van seashore, nu ook deze maand het touw en het zeilbootje. Dat maakt dat thema toch helemaal af. Aangezien ik helemaal weg ben van strand, zee en zon is het helemaal in mijn straatje.


Op deze kaart van 15 x 15 cm heb ik diverse mallen van de seashore collectie gebruikt. Het bootje heb ik eerst in blauw en daarna in wit uitgestanst,  het bakje van het wit heb ik eraf geknipt en de rest op het blauw geplakt.

 6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw

De vuurtoren en het anker heb ik na het stansen en embossen, be-inkt met vintage photo van Tim Holz, terwijl ze nog in de mal zaten, zo krijg je dit ingekleurde resultaat.

6003/0058 Noor! Design Vintage Flourishes Zeilknoop    6003/0057 Noor! Design Vintage Flourishes Zeilboot

Dit zijn de 2 stansen bootje en touw die ik onderaan mijn  kaart heb verwerkt. Vind je ook niet dat ze perfect passen bij de Seashore serie ?

Tot de volgende keer,
Groetjes Miranda Bouhof

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: