donderdag 16 juli 2015

A snowflake is winter's butterfly

Hallo allemaal,

Het is heet maar ja de nieuwe Winter Collectie is uit dus dan krijg je toh zin om winter kaartjes te maken.

Vandaag laat ik jullie een eenvoudig kaartje winter kaartje laten zien die ik gemaakt heb met de mooie nieuwe materialen van Noor! Design. Als basis heb ik de prachtige shape mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


Ik heb de ovaal nagetekend en uitgesneden uit hagelwit karton. Een kleinere ovaal heb ik uit het goud karton gesneden. In het midden heb ik de 2 kleinste ovalen verwerkt.

 

Tussen het goud karton en het anjerwit heb ik de mooie sterrenrand verwerkt.


Het mooie plaatje met de eifeltoren op de achtergrond heb ik in de mal verwerkt. 

6002/0421 Noor! Design Blauw Rechthoek frame + inhoud

Verder wat mooie bloemen, de leuke bomen en de tekst verwerkt en zo heb je een eenvoudige kaart met mooie materialen.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie een hele fijne dag toe.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen:

  1. Gaaf modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HIhihi, ja hier is het in ieder geval heet. Ontbijten in de zon kan nog net en daarna zoeken we de schaduw.
    De snowflake zorgt voor wat verkoeling ;-) Prachtig!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor. Schitterend gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en leuke mallen heb je gebruikt Ineke.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen