zondag 7 juni 2015

Wishing you happiness

Ik ben weer eens heerlijk bezig geweest met een scrapalbum gemaakt van paperbags. Je kunt er zo lekker veel in kwijt. Heeerlijk vind ik dat!

Ik heb dit keer het allernieuwste papierblokje Botanical gebruikt. In dit blokje zitten niet alleen vellen papier maar ook met labels en  postcards, echt super!


Op de voorkant heb ik de vierkante mal gebruikt en het plaatje er met 1 punt ingeschoven.  Erachter zit een postcard uit het boekje en een label geplakt. Natuurlijk bloemen met een Noor blaadje en de tekst is een oudere maar blijft geweldig leuk om te verwerken.


 Op de tags heb ik een tekst gestempeld van de friendship stempelsheet. En her en der wat stempeltjes van de sending messages sheet.


 De ronde vlinder stans blijft wel een favoriet van mij, ook hier heb ik een deel van het plaatje erachter geschoven. Wat losse oranje vlinders eromheen gestanst en ja ja kijk eens onze nieuwe viewmaster stans heb ik erachter verwerkt.


 Ook hier weer de een tekst deze is van de there are no little dreams sheet en de sending messages.


 Ja de mooie sierstans mag niet ontbreken bij die mooie vinrage plaatjes..  met een postzegel teks op een label erbij en de tekst 100% awesome van het papier weer heel gemakkelijk een pagina klaar.


Hier heb ik de ronde cirkelmal ac hter het plaatje verwerkt en heb de bloemen stansen weer onder het stof vandaan gehaald


 Leuk in de papiertjes van het blok gemaakt.


De banner tekst heeft een mooi plekje over het plaatje gekregen met wat bloemen eronder.


Ik vind het een geweldig papier blokje, ideaal voor het scrappen van boekjes!

6011/0313 Paperbloc Botanical

Nou ik ga weer verder met een nieuw project.
Tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6 opmerkingen:

  1. Wat een (schitterend) werk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie album, prachtig werk!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig boekje met al die leuke details, ik blijf kijken! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooi album weer, Tiets! Weer zo heel veel te zien! Super gemaakt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig album, vind het erg mooi!!!
    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen