vrijdag 5 juni 2015

Just Married

Hallo allemaal,

Hoe gaaf zijn de nieuwe Just Married producten van Noor! Design. Ik heb deze keer de trouwauto op mijn kaart verwerkt.

Als basis heb ik een Dutch Doobadoo Shape Art mal gebruikt. Deze heb ik uit oud roze karton gesneden, hierop 1 maat kleiner wit karton en vervolgens weer 1 maat kleiner design papier.


Het plaatje is van Pion Design, Deze heb ik gemat op de ovaal van Noor! Design. De ovaal heb ik uit roze karton gestanst. Hieronder heb ik nog een stukje verbandgaas verwerkt.


De trouwauto heb ik uit wit karton gestanst en geƫmbost.


Achter het afdrukje heb ik de harten mal gebruikt, deze komt uit de serie Sending Love. Hierop heb ik zelf een hartje gesneden uit design papier.


Links boven heb ik een vlinder gedaan met hierop 3 plakpareltjes.


Onderaan de kaart heb ik het woordje Wedding schuin opgeplakt, hieronder het kleine vlindertje.

 6003/0046 Vintage Flourishes Blad 1

Tot slot heb ik onder het bloementoefje nog enkele vintage flourishes gebruikt. Ik hoop dat ik jullie met mijn kaart weer een beetje inspiratie heb kunnen geven.

6002/0430  Just Married Auto  6002/0395  Just Married Tekst

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



5 opmerkingen: