donderdag 4 juni 2015

A single rose

Hallo allemaal,

Ik was pas op een demo met deze kaart begonnen, maar ik kon hem niet afmaken. Dat heb ik nu voor jullie gedaan.

Want toen ik deze hartmal zag dacht ik meteen aan dit model om deze daar bij te gebruiken. Het hart komt zo goed tot zijn recht.


Het is voor jullie al een bekend model, maar zeker met dit mooie nieuwe hart zo leuk om te maken.
Ik heb wit karton gesneden van 15 x 27 cm en deze gerild op 4, 10 en 16 cm. Zo heb ik de kaart in model gevouwen. De stukjes designpapier zijn iedere keer een stukje kleiner als het het witte karton.


De mooie tekst past precies in het hart. Mooi toch ?


Voor het lijfje van de vlinder heb ik een kroontjespen gebruikt. Deze mooie vlinder zit bij de blauwe hart mal. Ik vind hem geweldig!


Wat mooie roosjes erbij en je hebt een leuke kaart.  De tekst heb ik van de onderstaande stempelset. Hier staan meer mooie teksten op zoals je ziet.

6002/0381 Blauwe mal Open hart + vlinder        6410/0310 Roses Have a beautiful day

Tot de volgende keer,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: