maandag 27 april 2015

ATC Sketch Challenge

Ik begin het steeds leuker te vinden om die kleine  ATC-tjes (6,4cm x 8,9cm) te maken.. en toen de seashore spulletjes uitkwamen heb ik daar eerst 2 mee gemaakt. Toen bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om er een challenge mee te doen op onze atc facebook groep en tegelijk op mijn Kaarten maken met Tiets club. en dan met behulp van een sketch.. Uit ervaring weet ik dat mensen dat toch handiger vinden en dan sneller proberen ook eens een atc kaartje te maken.. Dus  ik heb een niet al te moeilijke sketch gemaakt en mijn voorbeeld atc kaartjes erbij gemaakt!





Dit zijn mijn voorbeeld atc kaartjes gemaakt van de bovenstaande sketch.


 De opdracht luid maak 2 atc kaartjes met deze sketch, de 1 zoals de sketch is de andere gespiegeld. Natuurlijk moet er wel iets van Noor op de atc kaartjes zitten!
Als je ze klaar hebt, laat je ze  in de facebookgroep zien:



Mail ze ook naar mij op tiets.w@gmail.com.
 Je doet dus alleen mee als je de 2 atc's foto"s ook naar mij mailt! 


De wedstrijd loopt tot 10 mei en je kunt het nieuwe afternoon tea papierblokje met bijpassende paper en picture blokje winnen. Deze prijs geef ik ook op de club weg 

Succes allemaal en ik hoop dat jullie allen meedoen!






)

0 reacties:

Een reactie posten