woensdag 25 februari 2015

Thank You

Hallo allemaal,

Wat is het toch leuk om met verschillende producten te spelen. En ook om soms een CAS kaart te maken. Want niet iedereen houd van die drukke kaarten. CAS staat dus voor Clean And Simple dus een rustige kaart.

Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de clearstamp  Silhouettes Grass 2. Heel mooi te gebruiken voor een CAS kaart. Ik ben begonnen met een stukje aquarel papier te voorzien van Bistre.


Dit is een soort pigment verfpoeder dat je met water kan mengen, of wat ik hier heb gedaan eerst het papier nat gemaakt en er een beetje Bistre ingestrooid. Toen dit kaartje droog was heb ik er met zwarte inkt de clearstamp grass opgezet.

Clear Stamps - Silhouettes - Grass 2

Dit kaartje heb ik vervolgens op diverse lagen blauw cardstock geplakt.  De grootste maat is een blauwe kaart van 13,5 x 13.5 cm. Dan de witte die is 13 x 13 cm. Daarop een iets lichtere blauw van 12,5 x 12,5 cm en als laatste de blauwe van 12 x 12 cm.

Cutting & Embossingmal - Banners (2stuks)  Clear Stamp - Teksten - Banner tekst

Het enigste wat deze kaart aan versiering heeft meegekregen is een banner met een "thank you" tekst. Zo maak je dus eenvoudig een simpele CAS kaart.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry maar vuistregel voor CAS is 75% wit of onderkleur.. Wel een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen