zondag 15 februari 2015

Friends are a Gift

Een jongens kaart voor de meeste een wat lastiger thema dus vandaag laat ik aan jullie zien dat je er de leuke Noortjes goed bij kunt gebruiken.

Vandaag laat ik jullie een kaart met de nieuwe  stoere sterrenrand 6002/0411. Deze is niet alleen geschikt voor kerst maar ook bij jongenskaarten kan hij heel goed.


De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art mal. Het design papier is van Authentique - Durable. Dit is erg mooi stoer jongens / mannenpapier. De tekst "Friends are a gift" heb ik gestempeld op de banners.


Het fijne hekje van Noor! Design 6002/0372 heb ik iets gebogen opgeplakt, daarachter wat hout verwerkt. Voor het hek heb ik 2 schattige hondjes geplakt, deze zijn gemaakt met de stansmal van Amy Design.  In een leeg bottle dopje heb ik een strikje verwerkt en een Pen Nibs.


Aan de rechterkant wat jute touw. De bedel hangt aan een Paper Fastener van Tim Holtz. Daarachter een pin waar ik een Kraft label van Dutch Doobadoo in heb gestoken.


De stempel Edwin with Tin Tin the Dog heb ik ingekleurd met l'Aquarelle. Dit blijft toch een geweldig kleurmedium. Rondom het afdrukje heb ik wat Fran-táge Shabby White gestrooid.


Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje weer. Lijkt me heerlijk om steeds met de nieuwste mallen ed. aan de slag te mogen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk prachtig kaartje !
    DE details erbij zijn echt gaaf hoor .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen