zondag 4 januari 2015

Het jaar van Jenine!

Als allereerste wil ik iedereen het allerbeste wensen voor 2015!! Hoop dat het voor iedereen een goed, gezellig, creatief en liefdevol jaar mag worden.


2014 was voor mij weer een feestje als Noor meisje. Wat ben ik nog steeds apetrots dat ik 1 van de meisjes ben. De band die wij hebben is wel heel bijzonder. Op de app, op de facebookchat... we spreken elkaar een paar keer per dag, dus echte vriendinnen!

Afgelopen jaar zijn er weer onwijs veel nieuwe producten bij gekomen, waardoor het ook een feestje is om de creaties ermee te mogen maken. En dan alle reacties die we krijgen op facebook, blogs, beurzen, in de winkel, tijdens demo's etc. Al die lieve berichtjes, daar doe je het toch voor? :-)

Voor mij was 2014 wel een topjaar, want ik mocht de Noor! Webshop gaan runnen. Het was even een werk om alles online te krijgen, maar nu dat eenmaal loopt is het zo geweldig om te mogen runnen. We hebben al veel tevreden klanten gehad in onze webwinkel :-) Hoop dat we dat dit jaar weer dezelfde snelle service kunnen bieden :-)


Mijn favoriete product? Tjeetje wat een lastige vraag is dat. Ik heb zoveel favoriete producten. Er zijn zoveel "blauwe mallen" die ik graag gebruik, zoveel mooie stempels.

Ik kies daarom niet alleen voor 1 favoriet product, maar voor een favoriete productlijn, namelijk de "Under the Sea". Ik heb gewoon iets met het maritieme, blijf het geweldig vinden. Deze kaart heb ik voor jullie uitgekozen, want hier ben ik wel erg trots op, want hiermee sta ik op de cover van Noor! Magazine 3:


Ik heb bij deze kaart ook alle producten uit deze serie gebruikt. Op de voorgrond zie je alle verschillende stansjes: de schelpen, de krab, de golven...

Het is een doorkijk kaart, ik heb een stukje Mica gebruikt in het midden van de kaart. Daarop heb ik de stempels gebruikt. Deze zijn gestempeld met StazOn - Cotton White.
Het designpapier wat ik voor deze kaart heb gebruikt komt uit het bijbehorende paperpad Under the Sea.

Verder ter decoratie nog wat bloemen en losse schelpjes.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer wat inspiratie kan geven voor het nieuwe jaar :-)





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


2 opmerkingen:


  1. Wat leuk om te lezen, ook dit jaar gaat vast
    weer een bijzonder jaar worden, want dat is
    het bij jullie altijd, geniet er van ☺
    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jenine, ik hoop dat 2015 een nóg beter jaar gaat worden. Ik kan me voorstellen dat je trots bent een Noor! Meisje te zijn, het is een leuke groep lieve mensen. Ik voel me er ook eentje, zoveel leuke dingen waarmee ik kan stoeien die Noor! uitbrengt...ik wilde dat mijn portemonnee rekbaar was, dan wist ik het wel! Nu zoveel mogelijk ervoor sparen! We zien elkaar op korte termijn, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen