woensdag 24 december 2014

Winter

Laatst heeft Raffa een geweldige SOL gegeven op Facebook. Ook ik ben ermee aan de slag gegaan, echt zo gaaf om te doen.

Natuurlijk heb ik verschillende Noor! Design stansen gebruikt, deze kun je hieronder allemaal terug vinden. Het papier is ook van Noor! Design, Winter.


Het is een Easelcard met daarvoor een doosje.


Het afdrukje is LDRS, CandiBean - Can I Sky Too. Ik heb haar ingekleurd met l'Aquarelle Sennelier. Als sneeuw heb ik Snow Tex gebruikt en de sneeuwvlokjes heb ik gemaakt met Liquid Pearls White Opal van Ranger. Rondom de kaart heb ik gewoon met mijn vinger nog wat Snow Tex aangebracht.


Hoe vinden jullie het de nieuwe wantjes van Noor! Design.

Cutting & Embossing mal - Winter Wishes - Gloves & Hat

Ik vind ze echt zo schattig. Ik heb deze gestanst uit Color Core cardstock, het geƫmbosste gedeelte kun je naderhand mooi opschuren met een schuurblokje, het opgeschuurde gedeelte wordt dan wit.



En natuurlijk mag er een leuke bloementoef niet ontbreken. Aangezien mijn kaart toch een beetje topzwaar is geworden, heb ik de kaartenstandaard van Noor! Design er nog maar even snel achter geplakt.

Cutting mal - Cardholder

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaart weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



0 reacties:

Een reactie posten