donderdag 11 december 2014

Silent Night, Holy Night

Goedemorgen allemaal,

Jeetje mina, terwijl ik deze blogpost schrijf, hoost het buiten en waait het een storm. Wat een verschil met afgelopen weekend, toen zaten mijn man en ik in Brugge en wat was het daar mooi weer zeg, Gelukkig hoefde ik er vandaag niet uit en kon lekker aan de freubel. Ik heb gelijk ook maar even tijd genomen om een aantal blogposten te schrijven.

Ook al is het deze week echt herfst, ik heb maar weer een kerst/winter kaartje gemaakt. Dat gaat zeker lukken met al die mooi mallen van Noor! Design.


Ik heb deze keer weer een rechthoekige kaart gemaakt.  Als basis heb ik wit cardstock genomen en hierop kraft karton. Alle randen zijn gedistressed met een distresser en wit gemaakt met Distress Crackle Paint White.


Het afdrukje is van Little Darling Rubber Stamps, CandiBean - Home for the Holidays - I can't reach. Ik heb haar ingekleurd met l'Aquarelle Sennelier. Voor het bontrandje heb ik Stickles Frosted Lace gebruikt.

Clear Stamp - Teksten - Buttons - Kerst

Het afdrukje heb ik gemat op ribbelkarton van Joy! Crafts, ook deze heb ik ingesmeerd met de Crackle Paint. Rondom het afdrukje heb ik nog wat witte Enamel Frantage gebruikt. Het design papier is het winterblokje van Noor! Design.


Rechtsboven heb ik weer de geweldige sterpunt van Noor! Design gedaan, hierop heb ik Eiskristall gedaan. Het glinstert mooi en geeft een super gaaf effect.

Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - 8punt stencil

De sentiment is eveneens van Noor! Design, deze heb ik gestempeld met Versafine en witte embossing poeder. Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en nog een hele fijne zondag toegewenst !




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:






1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kaartje!
    De grote ijsster mal is echt helemaal super!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen