maandag 15 december 2014

Sexy Lady

Hallo allemaal,

Jullie hebben er ook vast wel eens last van, dat als je een maal achter je computer hangt, dat je dan zomaar overal een beetje rond snuffelt. Dat had ik ook en kwam daardoor een digi tegen die ik perfect vond voor een mannenkaart. Dus ingekleurd en aan de slag met de kaart .


De basis is zwart cardstock, in dit geval een enkele kaart. Daarop heb ik een stuk design papier geplakt die ik niet netjes gesneden of geknipt heb maar gescheurd. Zo krijg je dus het witte randje er langs.

Cutting & Embossing stencil - Gears - Tandwielen Cutting & Embossing stencil - Gears - Rand Tandwielen

Vervolgens heb ik de gears uitgestanst en voorzien van een laagje embossing enamel - Frantage. Dit is een dikker soort embossingpoeder. De gears randstans heb ik bovenaan de kaart geplakt. en de losse her en der.


Deze label heb ik uitgestanst en voorzien van de barcode tekst. Dit zijn clearstamps die prima met de label stans samen gaan. En omdat het een mannenkaart is heb ik er een stuk grof jutte touw
doorheen gehaald.


Zoals ik zei heb ik de rand stans van de gears boven aan geplakt. Is het niet gaaf met dat embossing enamel.


Dan heb ik nog de stans van het hart erop verwerkt. Deze heb ik lekker uit roze cardstock gestanst.
En hier op heb ik de afbeelding geplakt. Deze heb ik ingekleurd met Sennelier en daarna uitgeknipt. Ik heb haar iets verhoogd op geplakt.

Cutting & Embossing mal - Sending Love - Hart + Hart met vleugels

En nu maar eens bedenken wie ik deze "sexy" dame ga toesturen.  Ik wens je nog een hele fijne dag en graag tot gauw,

LIEFS, 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


3 opmerkingen: