dinsdag 16 december 2014

Happy Holidays

Zijn jullie ook allemaal nog zo druk bezig met de kerstkaarten? Ik blijf nog even lekker doorgaan, heb inmiddels al een heel stapeltje klaarliggen. Maar met die prachtige kerst artikelen van Noor! Design blijf je gewoon ermee doorgaan.

Op deze kaart ook maar weer mijn favoriete rendiertjes 6002/2029 gebruikt, eindelijk zijn ze weer leverbaar!


Zoals je op het designpapier kan zien heb ik her en der wat gestempeld met de clearstamp Sending Messages 6410/0025.


Aan de zijkanten heb ik nog de IJskristallen border 6002/2021 van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik even in 2 gedeeltes geknipt en om de hoek geplakt.

Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Rand met ijskristallen

Vooraan een lief rendiertje, dit is een stempel van Wild Rose Studio's - Reindeer with Baubles. Ik heb haar ingekleurd met l'Aquarelle. 


Op het middenstuk heb ik de nederlandse kersttekst 6410/0117 van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik met Versamark gestempeld en daarna witte embossingpoeder er overheen gestrooid.

Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Christmas Ornaments  Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Reindeers

Aan de rechterkant zie je nog 2 hulstblaadjes. Daarop een denneappeltje, gemaakt met de Noor! Design Roll up roses 6002/0384. Onderaan nog de mooie Happy Holidays Ornaments. Gestanst uit het Fabric paper van Joy! Crafts en daarna opgestuurd.


Aan de rechterkant een flinke bloementoef. En uiteraard kunnen de populaire Reindeers 6002/2029 van Noor! Design niet ontbreken op deze kaart. Ze staan er zo lief samen in de sneeuw....

Clear stamp - Happy Holidays - Vrolijk Kerstfeest

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer kan inspireren. Wens jullie een heel fijn en gezellig weekend!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


3 opmerkingen: