donderdag 18 december 2014

Gardening

Hallo allemaal,

Wat hebben we toch steeds leuke dingen om te gebruiken. Soms weet je niet welke je het eerst of laatst zal gebruiken. Dit keer heb ik maar een combi gemaakt van oud & nieuw.


Het "oude" is het schudkaart idee en de takjes die ik tussen de bloemen heb verwerkt.


Deze takjes zijn de vintage flourish stansjes die we als één van de eersten hebben uitgebracht. Ik vind ze nog steeds mooi tussen een bloementoef.


Dit is de andere variant van de vintage flourishes. Ook deze heb ik in twee kleuren cardstock uit gestanst en tussen een paar bloemen geplakt.


Wat ook nog bij vorige series hoort is het strikje. Die hoor bij de serie Ribbon en Bows. Dit strikje heb ik na het stansen en embossen in de mal laten zitten en ben er toen met distress inkt overheen gegaan. Daarna heb ik hem uit de mal verwijdert en zodoende krijgt het geemboste gedeelte een kleurtje.

Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Rand lieveheersbeestjes

Wat nieuw is zijn de lieveheersbeestjes.  Deze heb ik na het stansen en embossen gekleurd met rood en zwart. Ik heb deze randstans in twee delen geknipt en zo dus de hoek om geplakt.


En dit is het "schudgedeelte"  Hierbij heb ik het frame stempel op mica gezet en verwerkt in een raampje. Dit raampje heb ik met foamtape  langs de randen verhoogt en met wat mini kraaltjes op de afbeelding geplakt. 

Cutting mal - Vintage Flourishes - Bloem/bladeren 4  Cutting mal - Vintage Flourishes - Tak bladeren (dun)

Dit heb ik in z`n geheel op de kaart geplakt. Her en der heb ik nog wat pasta gemeerd en onder  het raampje had ik nog wat wondgaas geplakt.

Dan rest mij nog jullie een fijne dag verder te wensen en graag tot een volgende.








De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan en ook weer is iets anders dan al de kerstkaartjes. Schitterend.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje! En oude stansen blijf ik ook gebruiken hoor! Stel je voor, daar zijn ze me te prijzig voor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen