zondag 2 november 2014

Herfst Challenge Inzendingen

We zijn de laatste weken weer overspoeld met leuke emails met heel veel kaarten gemaakt met het thema Herfst. Wat zijn ze allemaal prachtig! 

De winnaar van de Herfst Challenge is geworden
Ina Twigt



Graag je adres mailen naar info@noortje-design.nl dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.



We vinden het super dat jullie zo massaal mee gedaan hebben. We willen de kaarten die binnengekomen zijn graag met jullie delen!


Ellie Bakker


 Emmy Wind

 Caroline Cards


Sylvia Ansingh

 Erica Wessel

Tineke van der Linden


 Franka Benjaminsen

Renate Valstar


 Suzan Ide

Lisanne Bakker


Astrid Luyken



 Willemien Polak


Sjanie Dekkers


 Noriko Stam

Mieke Duckers


Yvonne van Eekelen

Thea van kessel


Claudia Rogier


Feikje Buma


Astrid Chattelain 

Mieke Rutjens


Frosien Beukens


José de Vos


Mieke Goossens


Maja Geluk


Hennie Verhees


Linda van der Velde


Joke ten Voorde


Mieke Duckers


Ineke van Meurs

Lisbeth van den Heuvel


 Saskia Scholten

Lilian Goudzwaard


Sabine Mulder


Renata Elenbaas


Diana Marcusse

Marianne Verbeek - Noordhoek

Bedankt allemaal voor het mee doen en de nieuwe challenge staat online. Zeker weer de moeite waard dus we hopen dat jullie weer mee doen!

Noor! Design Challenge

Groetjes,

12 opmerkingen:

  1. Wat n mooie inzendingen! Het is vast heel lastig geweest een winnaar te kiezen. Ik ga natuurlijk weer aan de gang met de nieuwe challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige inzendingen! Vond het leuk om mee te doen, ook met de volgende Challenge ga ik weer mee doen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor de winnares, van harte gefeliciteerd en wat een prachtige creaties allemaal. Helaas zie ik die van mij er niet bij staan. Ik had een vogelkooitje gemaakt. Heb net maar even mijn mail gecheckt om te kijken of het wel verzonden was. Dat was het wel. Nou ja volgend keer beter.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels staat mijn creatie er ook tussen. Bedankt hier voor.

      Groetjes Sylvia

      Verwijderen
  4. Prachtige creaties.
    Jammer dat mijn kaart er niet bij staat.
    Ik had hem verzonden op 20 Oktober.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wat mooi om al die kaarten bij elkaar te zien,
    ze zijn echt heel gaaf allemaal ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om alle creaties te zien, heel divers maar allemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ina van harte gefeliciteerd, het is je van harte gegund, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk dat ik heb gewonnen.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen