donderdag 16 oktober 2014

Sweet Baby Girl

Druk met de demo van aanstaande zaterdag 18 oktober bij Scrap4Fun te Cappelle aan den IJssel. Ook deze slab neem ik mee, want ik wil jullie deze leuke stempels & labeltjes laten zien waar mee je leuk teksten kan combineren.

Ik ben begonnen met het patroon te tekenen van de slab en het binnenste gedeelte waar ik de slab mee mat.


Nadat ik het patroon getekend en geknipt heb ga ik het binnenste gedeelte van de slab bewerken.


Ik leg het Mask Art Stencil op het cardstock en ga er met een dauber overheen.


Bij deze lichte kleur lijkt het of er niets op je cardstock komt maar zodra je het Mask er af haalt zie je wel degelijk resultaat.


Voor een nog leuker effect embos ik het stencil met de trouvaille. Ik gebruik deze volgorde van platen: wit, papier, mal, embossingmat en als laatste de zwarte plaat.


Geweldig toch hoe het dan uit de machine gerolt komt. Nu kan ik deze plakken op de basis vorm en versieren maar. Dat is altijd het aller leukste om te doen. Hier het resultaat.


Zie ik je aanstaande zaterdag 18 oktober in Cappele aan den IJssel ?


Daar zijn weer volop demo's met natuurlijk ook Noor! Design!





5 opmerkingen:


  1. Erg leuke kaart, zou zomaar een DD mal kunnen zijn ;)
    Veel plezier zaterdag !

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk geworden, Joyce.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Joyce wat een leukerd weer echt een top slabbie.Leuk uitgelegd alles en mooie kleuren combi.
    Veel succes bij Scrap4Fun.Daar heb ik vroeger me allereerste workshop lay-outs maken gevolgd bij Bianca en de vorige eigenaresse.

    lieve groetjes en dikke xxx,Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch wat een lieverdje heel leuk gedaan en wat een geweldige uitleg erbij.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen