donderdag 11 september 2014

Noor! Vriendinnendag - Demo Raffaela


Ik zal deze dag een demo voor mijn rekening nemen met de laatste nieuwe Dutch Doobadoo artikelen. De hele nieuwe collectie van September zal op mijn demotafel voorbij komen. En omdat Jolanda deze artikelen ook allemaal ontworpen heeft hebben we besloten ook de hele Dutch Doobadoo collectie dit keer te gaan verkopen op de Noor! Vriendinnendag.


Tijdens mijn demo kun je ook gezellig even bij me aanschuiven voor een kleine make and take. We gaan dit kleine envelopje maken met een malletje van Dutch doobadoo en kleden het uiteraard aan met allemaal leuke noortjes! 



Hoe leuk om met een klein kaartje  aan een kadootje te hangen met kerst . Ik heb er echt geweldig veel zin in en kan niet wachten om deze dag weer gezellig door te brengen met al m'n Noor vriendinnen.







3 opmerkingen:

  1. Wat knap van Jolanda dat ze dit zelf ontwerpt, wat zal dit een gezellige dag zijn met al jullie Noor vrienden bij elkaar, de kaart is erg mooi! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer geweldig uit, en ja DD blijft leuk ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer geweldig uit Raffa... Jij hebt er zin in... Maar ik ook.
    Gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen