vrijdag 7 februari 2014

Noor Vriendinnendag Janet en Raffaela

Oooh...het is al bijna zover dat de Noor! Vriendinnendag er is !! Ik heb er zin aan...jullie ook ?


Ik moet eerlijk zeggen dat ik er versteld van sta hoe het allemaal gaat met het Noor! Design. Binnen no-time waren we "uitverkocht". We kunnen echt zeggen dat we een heleboel "vriendinnen" hebben en dus de Noor! Vriendinnendag..het belooft een hele gezellige dag te worden.



Je mag samen met mij  en Raffaella een workshop komen doen. Wat we gaan maken ga ik niet helemaal verklappen maar ik kan je wel vertellen dat je met Panpastel, een label, stempels en leuke stansjes iets gaat maken. Wat ik jullie wel kan laten zien is een kleine "sneek Peek" 

Noor! Design - Sending Love - rand met harten

Zoals je ziet werk je onder andere met deze gave mal 6002/0252 uit de Sending Love collectie.
Ik kijk er naar uit! Groetjes Janet.






3 opmerkingen:

  1. Ik verheug me er al weken op
    Dat wordt gezellig
    Tot gauw
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie weten wel de spanning er in te houden en op te bouwen!!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begin vanaf zondag pas met aftellen anders duuuuuuuurt het nog zo lang! Hihi.
    Ik vindt het wel spannend hoor dames!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen