maandag 8 april 2013

370.000 bezoekers

Design Team Member Bernadet heeft een geboorte kaartje gemaakt voor Wietse.



Ze heeft de volgende Noor! Design mallen gebruikt:
Doilie 6003-1004, Vlaggetjes  6003-0028, Alfabet  6002-0140, Bloemen  6002-0156, Knoopjesmal van Joy!Crafts 6002/0056.


En omdat we de 370.000 bezoekers alweer gepasseerd zijn is het weer tijd voor een candy op ons blog. Het leek me leuk om bovenstaande set met Alfabet stansjes weg te geven aan jullie.


Wat moet je doen om kans te maken op bovenstaande set?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Ik laat deze candy lopen tot dinsdagmiddag 13.00 uur en dan kies ik een winnaar met random.


30 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat een gave kaart heeft Bernadet gemaakt,super helemaal in dezelfde kleur,echt toppie!!!!

    En natuurlijk wil ik graag meedingen met je candy,van harte gefeliciteerd met de 370.000 bezoekers.Ongelofelijk wat een record hè?

    Hoop nog vaal je blog te bezoekenlieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, zachte kleuren, ik vind ze geweldig.
    Van harte proficiat met je 370.000 bezoekers, Ik heb jullie stencils nog maar pas ontdekt, maar vind ze geweldig.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooi kaart heeft bernadet gemaakt jolanda, ongelovelijk zoveel bezoekers op jou blog
    keitof en heel leuk voor jou
    ik kan niet mee doen ,heb problemen voor de links te plaatsen
    nog veel succes en nog veel bezoekers
    veel liefs van marcelline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend schattig kaartje en die letters zijn echt top!
    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met 370.000 bezoekers. Wat een enorm aantal zeg.
    Wat een lieve kaart heeft Bernadet gemaakt. Mooie kleur en de letters zijn zo fijntjes.
    Leuk ook dat je die nu weg gaat geven. Ik ga duimen hoor

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart!
    En gefeliciteerd met de 370.000 bezoekers!
    Leuke candy weer :-)
    Groetjes,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations on your number of followers,loving the card and thank you for your fab giveaway.
    Michaela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Jolanda wat een enorm succes is dit blog. Van harte gefeliciteerd!
    Dank je wel voor de kans op deze leuke candy.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met deze mijlpaal. Je gaat als een raket!
    Mooie stansjes en bedankt voor de kans.
    xxx Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb de kaart in het echt gezien hij is werkelijk Super mooi Bernadet!!

    Gefeliciteerd met de 370.000 bezoekers Jolanda, het blog is ook prachtig.

    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend! Wat een mooie kaart is dit zeg, mooi in de kleuren groen en wat fijntjes en persoonlijk met die cijfertjes en lekkers, mooi gemaakt./
    Wow, alweer 370.000 bezoekers, nog niet zo lang geleden waren het er 350.000, dat is snel gegaan, geweldig. Ik doe graag mee met deze candy en heb jullie in mijn sidebar staan inmiddels, volgster was ik al. Succes allemaal,

    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart is dit, prachtige kleuren, leuke vlaggenlijn..
    en dan meer dan 370.000 bezoekers super prachtige candy, ik doe graag mee..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaart en de kleur is echt origineel... gave afdruk en heel leuk die vlaggetjes met letters.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart....een plaatje!
    Wat een gave candy, ik doe graag mee!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A really wonderful card.Many thanks for the chance to win.
    Many greetings
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kaart. En dan geef je weer zo'n leuke candy weg. Gisteren liep ik nog te twijfelen op de beurs om zo'n mal aan te schaffen en nu krijgen we de kans om er eentje te winnen.
    Gefelicteerd met het aantal bezoekers.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, die alfabet stans wil ik wel winnen. Een erg mooie stans die ik afgelopen zaterdag nog in de handen heb gehad. Toch wel spijt dat ik hem niet heb meegenomen. Hoe leuk zou het zijn om deze nu te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart, heel mooi die lettertjes erbij.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart hoor, en een schitterend voorbeeld, voor wat
    je met de candy kunt doen, dus hier wil ik wel een kansje
    op wagen.
    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een schitterende kaart en gefeliciteerd met de 370.000 bezoekers.
    met weer een prachtige candy dank je wel voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je gaat als een trein! (en dan bedoel ik niet de Fyra!!)
    Gefeliciteerd met alweer een mijlpaal!
    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw al zoveel volgers, dat is een goed teken dat de site leuek dingen laat zien en wij daar heerlijk door gemotiveerd worden om ook iets leuks te maken, daarom wil ik graag een kansje wagen voor deze leuke candy!!!
    @ bedankt voor de mogelijk om dit te winnen !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, mooi ook zo in één kleur!!
    Gefeliciteerd met de 370.000 bezoekers!!! Wat veel hé?
    Ik doe graag mee met de candy. Bedankt voor de kans!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg lief kaartje weer en volgens mij is die tekst gestempeld en met embossingpoeder bewerkt en de heathtool,klopt dat? groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeanette.
      De letters zijn gewoon uit cardstock uitgestanst met de alfabetmal die Jolanda ook als candy weggeeft.

      Verwijderen
  25. Geweldig om te lezen dat je al zoveel bezoekers hebt gehad! Kan ook niet anders met alle mooie en prachtige dingen die jullie plaatsen! Deze kaart is ook weer zo gaaf om te zien! En de mallen zijn ook zo gaaf, ik waag er weer graag een kansje voor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Congratulations Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some traffic
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat is deze mooi! Wat een geweldige kleuren! prachtig!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart!! Geweldig aantal bezoekers heb je al gehad!! Van Harte Gefeliciteerd!! Leuke Candy. Hier doe ik graag aan mee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen