vrijdag 8 februari 2013

Hoera Opa en Oma

Design Team Member Joyce heeft deze kaart gemaakt als verrassing voor Ineke want die is pas opnieuw Oma geworden van de lieve Romee.


Ze heeft papier van Maja Design - Du Och Jag gebruikt en dit versiert met allerlei mooie bloemen, kant en plakparels. Je ziet mallen van o.a Magnolia en natuurlijk is de tekst " Hoera Opa Oma " gemaakt met de nieuwe Alphabet & Numbers stans 6002/0139.

Alphabet & Numbers (C&E) alphabet 1

Deze stans komt eind Februari in de winkels maar is nu al als pre-order te bestellen bij o.a. het Creapaleis. De lettertjes zijn 1 cm hoog.


Klik op bovenstaand logo om direkt doorgelinkt te worden naar de webshop van het CreaPaleis.

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Joyce, op de foto is je kaart mooi maar in het echie nog veel mooier en ik kan het weten. Veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart!! Mooie stanzen heb je gebruikt!! Lief plaatje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je voor Ineke gemaakt, Joyce.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik zal je eens iets vertellen ik ben 62 en was zo blij om vorig jaar voor het eerst oma te worden hij was 1 novenber geboren onze kleinzoon en tien november moesten wij hem weer afgeven .dus je begrijpt dat zo;n kaart mij even van mijn stuk brengt .Maar nu kwam mijn schoondochter met groot nieuws ze was nu weer 10 weken zwanger en nu maar hopen dat alles goed gaat .Maar ik ben best wel bang maar laat er niks van merken want hun hebben al zo;n moeite moeten doen om zwanger te worden dus ik vraag niet te veel want op het moment is er veel strets Groetjes henny of lightframe3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heeft ze gemaakt en het plaatje is zooo lief!
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart en stansen.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Ineke.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Piękna karteczka, bardzo klimatyczna, a alfabet świetny!

    BeantwoordenVerwijderen