zaterdag 12 januari 2013

Een Roos van Noor

Op verzoek krijgen jullie vandaag een kleine tutorial. Aan de hand van foto's laat Design Team Member Corina zien hoe ze een roos maakt met de nieuwe bloemenstans van Noor! Design 6002/0160 welke leverbaar zijn vanaf eind januari. Je kunt ze echter nu overal al wel overal als pre-order bestellen!


Van de twee kleinste maten heeft ze van elke mal 2 bloemetjes gestanst.


Deze 4 bloemen kun je vorm geven met de handige Flower Shaping Tool set van Joy!Crafts 6100/0490. 



Zodra de bloemen mooi opbollen, doe je een klein druppel lijm in elk centrum van elke bloem. Stapel ze dan een voor een, beginnend met de twee grootste bloemen.




Zorg dat de bloemblaadjes verspringen. Stapel vervolgens de kleinere bloem in het holletje van de grotere en tot slot de laatste kleine bloem. Als alle bloemblaadjes verspringen heb je al een mooie compacte bloem. Voor het centrum heeft Corina gewoon een propje gemaakt van een klein stukje papier, maar je kunt er ook een miniroosje in plakken, een parel, een knoop of een brad...wat je maar mooi vindt.


De randjes een beetje accentueren met een donker kleurtje inkt en klaar! Nu kun je variëren, want er zijn 4 maten aan stansen. Laat je zien wat je ervan kunt maken? Dit kun je doen in de Noor! Design Facebook groep, waar alle kaartjes gemaakt met Noor! Design produkten gepost mogen worden. Klik op onderstaand logo om direkt doorgelinkt te worden. Lid worden is gratis.


Veel plezier en succes gewenst!

9 opmerkingen:

  1. Oooh very pretty indeedy...:o)

    Big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bloemetjes zien er heel mooi uit.Bedankt voor de uitleg.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is dus zeker weer een stans die in mijn assortiment moet komen ;-) Want ik ben dol op zelf bloemen maken!

    En deze stans heeft een mooie vorm en wat ik ook belangrijk vind is dat ze los van elkaar zijn en open in het midden ;-) Dan kan ik op mijn papier zien waar ik hem uit stans, bijv. wanneer ik een stuk tekst/bloem/design van het papier mooi vind om erop te krijgen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!!!
    Deze gaat op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloem en voorbeeld erbij. Jullie geven altijd navoel mooie voorbeelden daar kijk ik graag naar. Zoals afgelopen week om te schrappen met knipvellen. Dit gelijk geprobeerd van de week en je krijgt een heel leuk effect. Bedankt voor de tip.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nelleke, leuk dat je meteen aan de slag bent gegaan!
      We willen het resultaat heel graag zien op de Noor! Design Facebook groep, zet je het daar neer?

      Verwijderen
  6. Wat een super mooie bloem.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo doen we dat hihihi
    Thx for the lesson!
    Ikke ga het ook is proberen


    Kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen