vrijdag 18 januari 2013

Candy 260.000 bezoekers!

Dit keer ging ie wel heel snel, maar we zijn alweer 10.000 bezoekers op het Noor! Design blog verder en dat betekent, zoals jullie van ons gewend zijn, CANDYTIME!! We geven een Floral Flourishes bloemenstansset weg die je verder in dit bericht kunt zien.


Design Team member Ineke is aan de slag met verschillende nieuwe stencils van Joy! Crafts en Noor! Design. Zij heeft alvast een Valentijnskaart gemaakt.


Als basis heeft zij het mooie Kraft paper 8089/0206 gebruikt. De mooie rand met harten is een stencil van Lin & Lene Design 1201/0053. Ook de mooie harten zijn van Lin en Lene Design 1201/0052.

  

De mooie bloemen zijn gemaakt met nieuwe Floral Flourishes stencils van Noor! Design 6002/0157 en 6002/0159. Deze zijn gemaakt met het mooie Paperblossom papier van Joy! Crafts 6100/0496. Dit is mooi handgeschept papier. De takjes zijn van een Vintage Flourishes stans 6003/0026 gemaakt.

Wat moet je doen om kans te maken op bovenstaande Floral Flourishes bloemenmal?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Ik laat deze candy lopen tot zondagochtend 20 januari 08.00 uur en dan kies ik een winnaar met random. Ik wens iedereen succes en ook meteen een fijn weekend!

59 opmerkingen:

  1. Helemaal Leuk.De snelle volgers ,de candy en de prachtige kaart. weer wat voor mijn lijstje wat blijft groeien.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww Ineke wat een schitterend kaartje
    en wat zijn die stansen mooi!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Candy, doe graag mee..

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig ik doe graag mee met de candy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje. Die bloemenmalletjes zijn super.

    Fijne avond.
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart is dit weer en wat een schitterende bloemen kan je maken met die stansen, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf proberen en duimen, Jolanda!
    De aanhouder, enz.
    Hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw 260.000 bezoekers
    Een fijn weekend
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met zoveel bezoekers! Leuk dat je dat met deze candy wilt vieren.
    Het kaartje ziet er geweldig uit...Ineke heeft prachtige stanzen gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je site gaat goed hoor. fijn!!!!
    Deze prijs is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk om te winnen.

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat gaat dat toch snel hier! hahahah Gefeliciteerd met weer een mijlpaal hoor!
    Super leuk dat je ons weer een kans geeft om wat moois te winnen. Dank je wel.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh ze zijn leuk en hebben een hoog hebben gehalte. Van harte met alweer een nieuwe bezoekersmijlpaal.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ga je toch als een speer, maar wat wil je ook met al die prachtige hobbyspullen.
    Proficiat en ga zo door !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk kaartje gemaakt
    en graag wil ik een gokje wagen op deze mooie candy
    fijn weekend allemaal
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig Jolanda, ik doe om een gokje te mogen wagen!!
    Staat op mijn blog!

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje!

    Alweer 260000 volgers, gefeliciteerd! En wat een mooie bloemen!

    Ik heb net mijn pre order geplaatst voor februari! Wat heb je weer een mooie, leuke dingen ontworpen. Lijstje wat besteld is is ook schandalig lang geworden..., hihi

    Fijn weekend!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi meis
    jeetje wat een snel trein is dit zeg, hihiiihiih
    gefeliciteerd met de nieuwe bezoekers
    en wat een ongelofelijke mooie candy, wie zou die nou niet willen
    nou IK HEEL GRAAG, HIHIHIHIHIIHIHIH, LOL
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje!

    Alweer 260000 volgers, gefeliciteerd! En wat een mooie bloemen!

    Ik heb net mijn pre order geplaatst voor februari! Wat heb je weer een mooie, leuke dingen ontworpen. Lijstje wat besteld is is ook schandalig lang geworden..., hihi

    Fijn weekend!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw!!! een dikke proficiat!!! Leuk om weer zo iets moois te winnen ..

    Fijn weekend!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf zo snel als jullie groeien,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie vintage kaart en van harte proficiat Jolanda het gaat heel erg snel.
    mooi candy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gefeliciteerd met al zoveel bezoekers.
    mooie kaart met de mooie mallen!
    ik waag graag een kansje voor deze gave candy.

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Al zoveel volgers Gefeliciteerd en wat een leuke candy is hier aan verbonden
    wil daar graag voor gokken.
    Toch zeker als ik de mooie stencils gebruikt zie op dat super leuke kaartje.
    Zowel de stencils als het kaartje zijn weer echt top.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw 260.000 bezoekers, dat is wel een feliciatie waard.
    En wat geweldig dat je dat met ons wil vieren met deze mooie candy!
    Bedankt voor deze kans

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw wat snel zeg,gefeliciteerd
    heel leuk ik doe graag mee
    liefs debo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk, leuk, leuk. Super weer al die bezoekers.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige vintage kaart zeg en die bloemen komen er echt heel mooi op uit. Graag doe ik dus mee met deze candy. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ben helemaal verliefd op die bloemetjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zooo het blog loopt lekker gestaag door. Gefeliciteerd met weer 10.000.erbij!!! Het is een bijzonder mooie kaart geworden. Ik doe graag mee met de Candy bloemenmal .
    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Als je die bloemen zo ziet op het kaartje,
    zijn ze gewoon echt super.
    Prachtige kaart zeg !
    Gefeliciteerd met je 260000 bezoekers al weer.

    Gezellig weekend, Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat is een mooie mijlpaal!
    Fijn weekend en groetjes,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die Blumenstanze sehen genial aus auf der Karte. Danke für dieses schöne Candy.
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je 260000 bezoekers dat zijn er al heel wat zeg. Ik vind jullie Candy heel erg leuk , daarom doe ik graag mee.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. niet te stuiten, super gewoon en natuurlijk waag ik weer graag een kansje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. mooie kaart.lieve tekst.Proficiat met je 260000 bezoekers.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wow...zoveel bezoekers. geweldig!!
    en dan die candy...super mooie stansen geef je op die manier weg.
    ik waag ook een kansje.
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. super zo veel volgers jolanda

    en ik wil weer een gokje wagen voor deze prachtige candy zet hem weer op mijn blog

    ook de kaart is prachtig weer

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat zijn nog eens veel volgers, gefeliciteerd. Geweldig leuk dat je dit met een Candy gaat vieren en ik doe graag mee,hij staat al op mijn blog.
    groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi,

    Wat een leuke Candy. Ik dacht ik waag een gokje ik zal de candy op mijn blog zetten.

    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Geweldige candy, ben nog net op tijd.
    Volger was ik al en het logo staat ook al lang op mijn blog.
    Ik heb ook de candy er bij gezet.
    Heel veel succes allemaal.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Geweldige candy en het papier dat gebruikt is voor die bloemenmallen geeft een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. grote en mooie delen, ben ik eigenlijk een bezoek op eerste keer naar dit blog andi vinden het erg behulpzaam en informatief, hopen dat u het houden en zal blijven doorgaan met ons te delen
    http://www.livetv.pk/

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ein wunderschöner Candy, das möchte ich haben. Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Das ging ja diesmla schnell, mit den nächsten 10.000 Besuchern. Herzlichen Glückwunsch! Ihr habt aber auch eine tolle Seite und so super Karten, die Ihr immer zeigt.
    Da hüpf ich doch glatt in den Lostopf, denn die Schablonen sind super.
    Liebe Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd. Ik doe natuurlijk mee. De stansen van Yoy zijn zoooo mooi!
    Dank je voor de kans ze te winnen.
    Groetjes,
    Nettie (n@tie)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte, Jolanda!! Je blijft maar van die mooie mallen maken, super!
    liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. gaaf kaartje en wat een mooie mallen wat een hoop volgers zeg gefeliciteerd en dat er nog veel meer bij mogen komen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat veel bezoekers en terecht, allemaal mooie dingen te zien hier, ik doe graag mee aan de Candy en wens iedereen heel veel succes

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  49. leuke candy ik doe graag mee

    groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ZO dat is nog eens een aantal!! Op naar het volgende mijlpaal. Ik doe weer graag mee

    Liefs Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Mooie kaarte en weer zo'n leuke candy.
    Gefeliciteerd maar weer met het aantal bezoekers van 260.000!

    Groetjes,
    Patriicia

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gave candy, waag graag een gokje!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  53. wauw wauw wauw! gave lieve candy!!!!

    en een super kaaartje!

    kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Super leuk!!!! Ik ga heel hard duimen!!! Oohhh nee, ik ga tóch maar lekker slapen hihi

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Prachtig.
    Ik wil graag meedoen.
    Groetjes,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik ook wel zin in,mooiiiiiiiii!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen