woensdag 5 september 2012

Winnaar van de 1e Challenge

Jullie hadden van mij ook nog een winnaar tegoed van onze eerste Noor! Design Challenge. Voor deze eerste maand hadden we meteen 18 deelneemsters die een mooie creatie gemaakt hadden met het patroon van de Double Easel Card. Ik heb zojuist de winnaar gekozen met random:

Het winnende nummer is geworden: 17 - Lenie. En dit is het kaartje waarmee ze gewonne heeft, heerlijk vrolijk en zomers. Lenie, stuur je ons even je adres? Dan kan ik je de 4 borduurmalen die je gewonnen hebt zo snel mogelijk toesturen.

Het is er nog niet van gekomen om een nieuwe challenge voor te bereiden, sorry dames. Dus we slaan een maandje over! Ik heb het nog druk met onze kleine Noor. Ons meisje heeft gisteren haar eerste prikjes gehad en ze is de hele dag al ziekjes. Zielig hè?

7 opmerkingen:

  1. Arme Noor...ook daar moet ze even doorheen, morgen misschien weer wat beter.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lenie van harte!!
    En ik hoop dat Noor morgen een beetje is opgeknapt :-)
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lenie wat een super leuke kaart en gefeliciteerd
    Beterschap voor de kleine Noor
    Xxx Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart!! Beterschap voor Noortje!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Lenie van harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge.
    Jolanda sterkte met Noor hoor, geef je haar een dikke knuffel van mij.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd Lenie, je kaart is prachtig.
    helaas zijn de prikjes nodig, die van mij sliepen de hele dag als ze een prik hadden gehad, geef Noor maar een dikke knuffel van mij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi meis
    wat een super lief kaartje, gefeliciteerd lenie
    ahhhhhhhhh wat sneu voor noor dat ze zo ziek is, ik hoop dat het snel beter gaat
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen