zondag 16 september 2012

Veel Liefs

Net als vorige week zondag heb ik ook deze zondag weer een hele mooie kaart die ik met jullie wil delen gemaakt door Gast Designer Elly, dit keer helemaal in mooi wit cardstock.

Elly heeft op dit kaartje in de hoekjes weer mijn nieuwe Noor! Design Hoekstans 6002/0135 gebruikt met de Franse Lelie. In het hart van het kaartje de Floral Flourishes Stans Hart. Ook al het andere wat gebruikt is op de kaart is van Joy!Crafts.
Alle artikelen die Elly gebruikt heeft zijn verkrijgbaar bij:

 

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart !! Een goed begin van de zondag.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this card is a dream, so beautiful !!! Great job !!!

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elly dit kaartje is beeldschoon. Ik vindt altijd weer prachtig een kaart in 1 kleur te houden. Het is besst moeilijk namelijk.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een streling voor mijn oogjes. Topkaartje Elly. Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende, stijlvolle kaart zo helemaal in het wit!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis
    in 1 woord, schiterend
    ik vind wit op wit zo mooi, maar altijd lastig om te doen
    een fijne zondag allemaal
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw een super mooi kaartje

    een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer een schitterende kaart van Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een schitterende en heel stijlvolle kaart zo helemaal in het wit!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig is de kaart, heeft een chique uitstraling.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kaart. leuk resultaat met dat wit .
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, heel stijlvol!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaart heel leuk die laagjes.
    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart
    Vind een witte kaart heel erg mooi maar
    moeilijk om te maken
    Nog bedankt voor je reactie op me kleinzoon
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen