zaterdag 22 september 2012

The Ribbon Girl

Ook de meiden van de Engelse winkel The Ribbon Girl zijn intussen fan van de Noor! Design produkten en hebben er al iets leuks mee gemaakt. Kijk maar eens naar dit kaartje van Mary waarop ze de stempel Little Humphrey gebruikt heeft ingekleurd met Copics.


In de hoekjes van de kaart heeft Mary de nieuwe Noor! Design Stans 6002/0135 gebruikt. Ik heb ook nog leuk nieuws, ik mag van The Ribbon Girl een voucher weggeven van 10 Engelse pond.


Deze voucher is vrij te besteden in de webshop van The Ribbon Girl. Je moet beslist eens een kijkje gaan nemen in hun shop. Een kleine opsomming van hun assortiment:

Gorgeous ribbons, beautiful lace, buttons, decorative pins, tulle, mesh, Mini Makes Kits, Mini Ribbon Kits, beautiiful flowers in mulberry, satin, organza and fabric; vintage, shabby chic, bridal and cluny lace in white, cream and black; vintage style seam binding, Divine™ bakers twine, button twine, wool felt in various sizes and pack quantities, thread, self adhesive pearls and Zva clear crystal or pearl flourishes, diamante spacers, crystal stems, pins and buckle slides, sticky tape, Glossy Accents, Stickles, Liquid Pearls, charms, seasonal and unusual embellishments. The Hardware & Findings section is full of useful stuff to help you create unique works of art with felt, ribbons and fabric - from a safety pin to a zip. 
Wat moet je doen om kans te maken op deze voucher?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Deze candy loopt tot maandagochtend 24 september 08.00 uur en dan zal ik een winnaar trekken met random. Ik wens iedereen weer veel succes!


27 opmerkingen:

  1. Hoi, volger ben ik al en jullie logo staat ook al op m'n blog! Groetjes! Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze dames hebben idd gave spulletjes! ik heb er vanalles besteld voor onze trouwkaarten:0)
    de kaart met humphrey is een snoepje!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart! Wat schitterend lint!!!! Mooi verwerkt.
    Wat leuk zo'n candy, ik doe graag mee, maar nu heb ik ineens de nieuwe blogger en weet nog niet hoe ik jullie logo in mijn sitebar kan plaatsen... Ik ga mijn best doen om hem zo snel mogelijk te plaatsen hoor! Ik hoop dat dit even geen probleem is, want ik had mijn naam al toegevoegd...

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukt hoor ;-)

    Bedankt voor de kans om te winnen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Schitterend lint en lief stempeltje. Doe graag mee met de candy :)
    Alle anderen ook succes hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your logo is always on my blog :D and I'm definitely a follower.....beautiful card, by the way!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart met deze mooie hoeken en leuke stempel.
    Wil graag een kansje wagen.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dubeel top: prachtige kaart en gaaf dat we een voucher van de ribbongirls kunnen winnen. Ze hebben daar zulke prachtige linten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hebben ze er een mooie kaart mee gemaakt! En wat leuk dat je dit mag weggeven! Ik waag graag een kansje... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk zeg!! Mooi kaartje!!! Waag graag een kansje op die mooie kadobon, altijd leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, mooi gemaakt.
    Ik wil graag een kansje wagen op een voucher van de Ribbon Girl.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een sweetie is Little Humphrey en wat hebben ze er een leuke kaart van gemaakt. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje, mooi met de hoekjes, ik ga eens even een kijkje nemen bij the ribbon girl.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje is dit.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje is dit weer geworden. Ik wordt verliefd op het hoekje, deze is echt zo gaaf.
    Wat betreft de candy, fantastisch, het zal zeker geen probleem zijn om de voucher in te wisselen als ik hem zou winnen.
    Ik vind dit blog super, ik kijk iedere dag of er wat nieuws gepost is.
    Dank jullie wel.

    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, dat is toch geweldig dat The ribbon girl fan zijn Noor Design! Wat een eer!
    En de kaart is een plaatje!
    Superleuk die voucher!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke Candy weer en een prachtige kaart, ik laat jullie
    logo gewoon altijd staan, is ook makkelijk als ik iedere
    dag even op t blog kom neuzen, aanklikken en klaar,
    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke candy en geweldig kaartje weer hoor!!!
    Het hoekje is geweldig en ook het olifantje, zo schattig!!!
    Bij mij blijft het logo ook continu staan zoals bij Elna, lekker makkelijk!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk en niet zo moeilijk..voldoe aan alle eisen hahahaha
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje. Ik heb net gisteren deze hoekmal bestellt en als ik dan in november bij mijn papa in Nederland ben kan ik ermee aan de gang. Ik heb het naar hem laten sturen want dat scheelt toch in de verzendkosten (ik woon in Duitsland).
    Ik verheug me er al erg op.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart .
    Zeker een leuke candy,
    wil graag een keer een kansje maken.

    groetjes sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi meis
    wauw wat een super prijs, nou ik doe graag mee hoor
    dank je wel voor een kansje meis
    fijne zondag verder
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw wat een gave candy zeg, tja wie wil die nu niet winnen he, nou ikke wel hoor

    bedankt voor de mooiie candy die je weggeeeft

    ik ga flink duimen tot morgen vroeg hihi

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat een gave candy.
    Ik wil wel graag een gokje wagen voor deze candy.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super leuke candy ik waag een kansje
    groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen